““ႏုိင္ငံျခားကေန တင္သြင္း လာတဲ့ ကုန္ပစၥည္းအမ်ဳိးမ်ဳိးကို ေပ၄၀၊ေပ၂၀ ကုန္ေသတၱာေတြ ထဲမွာထည့္ ၿပီးဒီကိုေရာက္တာနဲ႔ အေကာက္ခြန္ဦးစီးဌာနလက္ ေအာက္မွာ အဆင့္ဆင့္စစ္ေဆးခံ ရၿပီး ေနာက္ဆံုး X Ray စက္နဲ႔ ျဖတ္သန္းအစစ္ေဆးခံဖို႔ တာ၀န္ က် အေကာက္ခြန္ဌာနက အရာ ရွိက Order ေပးပါတယ္။ ကား ေတြကအမ်ားႀကီး။ ဒါေပမဲ့ ကုန္ ေသတၱာေတြကပံုေနတယ္။ စစ္ေဆးမယ့္ X Ray စက္ က တစ္လံုးတည္းရွိတယ္။ ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ ဘယ္လိုအခက္ အခဲေတြရွိလာလဲဆိုေတာ့ ဒီကုန္ေသတၱာေတြအတြက္ ကားခ ရွိတယ္။ ကားသမားလုိင္းေၾကးရွိ တယ္။ရက္ၾကာရင္ၾကာသလို သူတို႔ ကိုေပးရတဲ့ေငြရွိတယ္။ ေနာက္ ဒီ ၾကန္႔ၾကာေနတဲ့ပစၥည္းကို အေျခခံ ၿပီး လုပ္ငန္းလုပ္ဖို႔ ငွားထားတဲ့ အလုပ္သမားေတြရွိတယ္။ ဒါေတြ ဟာ ေအးဂ်င့္တိုင္း၊ ကုမၸဏီတိုင္း ခံစားေနရတာ””ဟု Asia World ဆိပ္ကမ္းရွိ ေအးဂ်င့္တစ္ဦးက Hot News ဂ်ာနယ္သို႔ေျပာၾကား သြားခဲ့သည္။
လက္ရွိအေနအထားအရ Export&Import လုပ္ငန္းရွင္မ်ား ၏ ယံုၾကည္စြာအပ္ႏွံျခင္းခံရေသာ ေအးဂ်င့္မ်ားအေနျဖင့္ X Ray စက္တစ္လံုးသာရွိျခင္းေၾကာင့္ X-Ray ျဖတ္ရန္ က်န္ခဲ့ပါက တကယ္တမ္း နစ္နာဆံုး႐ံႈးသူမ်ား မွာ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားႏွင့္ေအးဂ်င့္ မ်ားပင္ျဖစ္ကာ ဆိပ္ကမ္းေအး ဂ်င့္မ်ားထဲ၌မူ ဆိပ္ကမ္းပစၥည္း ထုတ္ပါက X-Ray ေပၚတြင္ ႏွစ္ရက္ပဲဟူ၍ ေျပာစမွတ္ျဖစ္ေန ၾကေၾကာင္း သိရွိရသည္။
ခန္႔ခန္႔(ဒႆနိက)
Hot News
No comments:
Post a Comment