Friday, November 2, 2012

ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား၏ အျမင္မ်ားအား စစ္တမ္းေကာက္ယူျခင္းစတင္

တကၠသိုလ္ဆရာ/ ဆရာမမ်ား၏ အျမင္မ်ားအား စစ္တမ္းေကာက္ယူျခင္းကို စတင္ေဆာင္ရြက္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း တကၠသိုလ္ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားအသင္း (ရန္ကုန္တကၠသိုလ္) မွ တာ၀န္ရွိသူကေျပာသည္။ ျမန္မာႏိုင္ငံ ပညာေရးအဆင့္အတန္း ျမႇင့္တင္ေရးအတြက္

သက္ဆုိင္ရာ ဘာသာရပ္နယ္ပယ္အသီးသီး၌  ႏိုင္ငံအက်ဳိးျပဳ ေခတ္မီပညာေရးစနစ္ ေဖာ္ေဆာင္ရာတြင္ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ ဆရာ/ဆရာမမ်ား အသင္းက တစ္တပ္တစ္အားပါ၀င္ရန္ အစရွိသည့္ ရည္ရြယ္ခ်က္မ်ားျဖင့္ တကၠသိုလ္ဆရာ/ဆရာမမ်ားအသင္းကို
ဖြဲ႕စည္းခဲ့ၿပီးေနာက္ အသင္း၏ လႈပ္ရွားမႈအေနျဖင့္ အထက္ပါ အစီအစဥ္ကို စတင္ ေဆာင္ရြက္လိုက္ျခင္းျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။ “ဆရာ/ဆရာမေတြရဲ႕ ပညာေရးနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး လႈမႈေရးအေျခအေနအေပၚ အျမင္၊ တကၠသိုလ္အုပ္ခ်ဳပ္ေရးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အျမင္ပညာသင္ၾကားမႈနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး၊ အျမင္ေတြကို အသင္းက စစ္တမ္းေကာက္တာျဖစ္ပါတယ္” ဟု အထက္ပါတာ၀န္ရွိသူကေျပာသည္။ လက္ရွိေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေသာ လုပ္ငန္းေဆာင္တာမ်ားမွာ ဆရာ/ဆရာမမ်ားအတြက္ အေထာက္အကူ ျပဳမျပဳ စစ္တမ္းေကာက္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ထိုကဲ့သို႔ စစ္တမ္းေကာက္ျခင္းကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အတြင္းရွိ တကၠသိုလ္ဆရာ/ ဆရာမမ်ားအသင္း ေလးသင္းစလံုးက ညႇိႏိႈင္းေဆာင္ရြက္ၿပီး အေကာင္အထည္ ေဖာ္ေနျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ “ရလာတဲ့ ရလဒ္ေတြကို ႏုိင္ငံေတာ္ကုိ တင္ျပသြားမွာျဖစ္တယ္။ လႊတ္ေတာ္မွာ ေဆြးေႏြးျခင္းအားျဖင့္လည္း အက်ဳိးရလဒ္ေကာင္းေတြ ရလာႏိုင္ပါတယ္” ဟု အထက္ပါ ပုဂၢိဳလ္က ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။ အဆုိပါ တကၠသိုလ္ ဆရာ/ဆရာမမ်ားအသင္းအေနျဖင့္ ၎ေဆာင္ရြက္ခ်က္ကို မႏၱေလးၿမိဳ႕ရွိ တကၠသိုလ္ ဆရာ/ဆရာမမ်ားအသင္းႏွင့္လည္း ခ်ိတ္ဆက္ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ျပည္ေထာင္စုသမၼတ ျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္ အလုပ္သမားအဖြဲ႕အစည္းဥပေဒ (၂၀၁၁ ခုႏွစ္) ပါပုဒ္မ ၄ (က) ႏွင့္အညီ ဆရာ/ဆရာမမ်ား၏ လြတ္လပ္ေသာ သေဘာဆႏၵအေလ်ာက္ တကၠသိုလ္ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားအသင္း ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ကို ၾသဂုတ္လအတြင္းက စတင္ဖြဲ႕စည္းခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း အျခားၿမိဳ႕ရွိ တကၠသိုလ္ဆရာ/ဆရာမမ်ားအသင္းကိုလည္း ကြန္ရက္ခ်ိတ္ဆက္ ဖြဲ႕စည္းလ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ား၏ ပညာေရး၊ က်န္းမာေရးႏွင့္ လူမႈဘ၀ တိုးတက္ေရးဆိုင္ရာ ကိစၥရပ္မ်ားကို ထိေရာက္စြာ ေဆာင္ရြက္ေပးရန္ တကၠသိုလ္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား၏ လႈမႈေရး၊ တုိင္းရင္းသားစာေပႏွင့္ ယဥ္ေက်းမႈဆိုင္ရာက႑မ်ားတြင္ တတ္ႏိုင္သမွ် ကူညီေဆာင္ရြက္ေပးရန္ အစရွိသည့္ ရည္ရြယ္ခ်က္မ်ား ပါ၀င္သည္။

ထြန္းထြန္း
Internet Journal

No comments:

Post a Comment