““တို႔ရြာသား၊ထြန္းေအာင္နဲ႔၊ထြန္းဆိုင္ ကို၊လႊတ္ေပး လႊတ္ေပး…
““မတရားဖမ္းထားတာ၊လႊတ္ေပး လႊတ္ေပး..””
““မတရားရင္ တို႔မခံ…””
““လယ္သမားေတြ ရြာသားေတြ ႏိုး ၾကားၾက စည္းလံုးၾက…””
““သူႀကီးအာဏာ၊အလြဲသံုးစား၊မလုပ္ နဲ႔၊မလုပ္နဲ႔””
““မတရား ဖမ္းထားတာ လႊတ္ေပး လႊတ္ေပး…””
လယ္သမားထုကား ေႂကြးေၾကာ္သံ မ်ား ဆူညံေပါက္ကြဲစြာဟစ္ေႂကြး၍ သူႀကီးအိမ္၀င္း၊အ၀သို႔ ခ်ီတက္လာေနၿပီ။
ထိုအသံမ်ား ပို၍နီးကပ္လာေသာ အခါ ေျမပိုင္ရွင္ရြာသူႀကီး ဦးေက်ာ္လူ သည္ ထိုင္ရာမွထကာ တံခါးေပါက္ဆီ မွာ လာရပ္၍ အျပင္သို႔ေမွ်ာ္ၾကည့္၊မ်က္ လံုးျပဴးသြား၏
““ေဟ့၊ဒီေကာင္ေတြ ၿခံထဲမ၀င္ေစနဲ႔ ေသနတ္နဲ႔ခ်ိန္ၿပီးတားထား…””
ေႂကြးေၾကာ္ခ်ီတက္လာေသာ လယ္ သမားထုႀကီး၊ၿခံ၀သို႔ေရာက္ေသာအခါ၊ ပို၍ က်ယ္ေလာင္စြာ၊ဟစ္ေႂကြးၾကျပန္၏။
ဦးေက်ာ္လူကား ေဒါကန္သည္ထက္ ကန္ကာ အိမ္ထဲမွာ ေဆာက္တည္ရာမရ ေခါက္တုန္႔ေခါက္ျပန္ေလွ်ာက္ေန၏။
လယ္သမားအဖြဲ႕ေခါင္းေဆာင္တစ္ ေယာက္၊လယ္သမားထုအား ၿငိမ္သက္ ရန္ အခ်က္ေပးလိုက္ၿပီးေနာက္ ၿခံ၀မွ ေသနတ္ကိုင္ႏွစ္ေယာက္ထံ ခ်ဥ္းကပ္၏။
““ကၽြန္ေတာ္တို႔သူႀကီးနဲ႔ေတြ႕ပါရေစ”” ဟု ေျပာေသာအခါ အေစာင့္တစ္ေယာက္ က …
““ေရွ႕မတိုးနဲ႔၊ၿခံထဲ ၀င္ရင္ပစ္ထည့္ လိုက္မယ္”” ဆိုကာ ႀကိမ္းေမာင္းၿခိမ္း ေခ်ာက္၏။
““ေခတ္ႀကီးဟာေျပာင္းလဲေနပါၿပီ မိတ္ေဆြ၊မိတ္ေဆြ၊မိုက္မိုက္မဲမဲနဲ႔ ပစ္မယ္ဆိုရင္ မိတ္ေဆြသာ တန္ဆာခံ၊ ျဖစ္သြားမွာေပါ့။ တရားတာ၊မတရားတာ ကို ၾကည့္ဖို႔ေကာင္းပါတယ္။မိတ္ေဆြ လည္း က်ဳပ္တို႔လို ဆင္းရဲသားတစ္ေယာက္ ပါ၊တရားသူႀကီးေတာင္မွ လူအုပ္ကို ေသ နတ္နဲ႔ပစ္ဖို႔ အမိန္႔ေပးရင္ အေၾကာင္းခိုင္ လံုမွ ေပးႏုိင္တာပါ။ က်ဳပ္တို႔ အခုစည္း ကမ္းေသ၀ပ္စြာ ဆႏၵျပေနၾကပါတယ္။က်ဳပ္တို႔ကို ပစ္သတ္ဖို႔ အမိန္႔ေပးႏိုင္တဲ့ အာဏာပိုင္ ဒီရြာမွာ မရွိပါဘူး။ကဲ သူ ႀကီးကိုသာ ေတြ႕ခြင့္ေတာင္းတဲ့အေၾကာင္း တဆိတ္သြားေျပာေပးပါ””
လယ္သမား ေခါင္းေဆာင္၏စကား ၾကားေသာအခါ အေစာင့္ႏွစ္ေယာက္ တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာ တစ္ေယာက္ၾကည့္ လိုက္ၾက၏။
““လူထုနဲ႔ဆန္႔က်င္ရင္ မွားမွာေပါ့ဗ်ာ အခုေခတ္က ႏိုးၾကားေနတဲ့ေခတ္၊ အာဏာ ရွိတိုင္း ထင္ရာလုပ္လို႔မရပါဘူး။ရြာမွာသူႀကီးဘက္သားကနည္းနည္းပဲရွိ ပါတယ္။က်န္တဲ့အမ်ားစုရြာသူ/ရြာသား ေတြဟာတစ္စည္းတစ္လံုးတည္းရွိေနတာ သတိျပဳပါ””
လယ္သမားထု၏ ေတြ႕ဆံုမႈ၊ေတာင္း ျခင္းအား သူႀကီးထံသြားေရာက္အစီရင္ ခံေသာ အေစာင့္ၿခံ၀သို႔ ျပန္ေရာက္လာ ၏။ သူႀကီးဘက္မွ မေတြ႕ႏိုင္ေၾကာင္း အေျဖအားၾကားသိရေသာအခါ လယ္ သမားထုႀကီး ေပါက္ကြဲဆူညံစြာေႂကြး ေၾကာ္ၾကျပန္၏။ ““မတရားဖမ္းထားတာ ““လႊတ္ေပး လြတ္ေပး””
““သူႀကီးအာဏာ၊အလြဲသံုးစားမလုပ္ နဲ႔၊မလုပ္နဲ႔””
““သမီးရည္းစား၊ခိုးရာလိုက္တာ ဖမ္း ႏုိင္သလား၊ဖမ္းႏိုင္သလား””
““သူႀကိဳက္လို႔၊သူလိုက္တာ လိုက္ပါ ေစလား လိုက္ပါေစလား””
လူအုပ္ႀကီးမွာ မခံမရပ္ႏုိင္ ပို၍ျဖစ္ ကာ စိတ္ေပါက္ေပါက္ႏွင့္ အားကုန္ႀကံဳး ၍ ဟစ္ေႂကြးေနၾက၏။ သူႀကီးက၊အမိန္႔ ေပး၏။““ေဟ့ ဒီေကာင္ေတြ ျပန္လွည့္ မသြားရင္ ပစ္ၾကပါလား”” အေစာင့္မ်ား အား ပစ္ရန္ေ၀းစြ လူအုပ္ႀကီးအား ေၾကာက္လန္႔တၾကား ေၾကာင္၍ၾကည့္ ေန၏။ ေနာက္ဆံုး သူႀကီးက ဆႏၵျပေခါင္း ေဆာင္အား ၿခံ၀န္းထဲမွေန၍ သူ႔အနား ေခၚလိုက္၏။
““မင္းတို႔ျပန္သြားရင္ ေကာင္းမယ္။ ငါဖမ္းတာ သူတို႔မွာအျပစ္ရွိလို႔ဖမ္းတာ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကို အလိုမတူ ဘဲ အဓမၼခိုးယူတာ ရာဇ၀တ္မႈကြ။ငါၿမိဳ႕ ကိုပို႔ၿပီး ႐ံုးတင္မယ္။အဲဒီအခါက်ေတာ့ ငါ့မွာရွိတယ္ မရွိဘူးဆိုတာ ႐ံုးကအဆံုး အျဖတ္ေပးလိမ့္မယ္။ဒီေတာ့ မင္းတို႔ ျပန္ ၾကပါ””။
““သူႀကီးမင္း မေက်နပ္ရင္ ၿမိဳ႕က႐ံုး မွာသြားၿပီး တရားစြဲပါ။ၿမိဳ႕မွာဂတ္လည္း ရွိပါတယ္။ဂတ္မွာသြားၿပီးတိုင္ပါ။ဂတ္က လာဖမ္းပါလိမ့္မယ္။အဲဒီလိုဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘာမွေျပာစရာမလိုပါ ဘူး။””
““ေဟ့ ငါက အထူးအာဏာရ သူ ႀကီးကြ။အျပစ္ရွိရင္ ငါဖမ္းၿပီး ဂတ္ပို႔ႏုိင္ တယ္””
““ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သူႀကီး ခုလိုဖမ္းတာ ကေတာ့ မတရားတာထင္ရွားေနပါတယ္။ တရားတယ္ မတရားဘူး ဆံုးျဖတ္မွာက လူတစ္ေယာက္၊ႏွစ္ေယာက္မဟုတ္ပါဘူး။လူထုပါ””
ေဟာ အခု လူထုက မတရားေၾကာင္း သေဘာေပါက္လို႔ ခုလိုဆႏၵျပေနၾကပါ တယ္။ မတရား ဖမ္းဆီးထားတဲ့ လူႏွစ္ ေယာက္ကို ခ်က္ခ်င္းျပန္လႊတ္ေပးပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရန္မူရေအာင္လာတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စည္းကမ္း တက် ဆႏၵျပေနပါတယ္။ သူႀကီးမင္း မတရားဖမ္းဆီးထားတဲ့ လူႏွစ္ေယာက္ ျပန္လႊတ္ေပးရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျပန္႐ံုပါ ပဲ။ၿပီးေတာ့ ဖမ္းဆီးထားတဲ့ လူႏွစ္ေယာက္ ကို သူႀကီး႐ုိက္ႏွက္ညႇဥး္ဆဲတာကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ တစ္ရြာလံုးသိထားပါတယ္။ ဒါကိုလည္း ဥပေဒအတိုင္း အေရးယူရ ပါလိမ့္မယ္””
သူႀကီး နဖူးမွာ ေခၽြးသီးမ်ား သီးစို႔ ေနသည္။ သူႀကီးေခါင္းကိုက္စဥ္းစား သည္။သူႀကီးကား အၾကပ္႐ိုက္ေနၿပီ။ သူ ႀကီးႏႈတ္မွ ထြက္လာေသာစကားက သူမ ေျပာခ်င္ေသာစကား။
““ေဟ့ ဟိုေကာင္ႏွစ္ေကာင္ ထိတ္ တံုးျဖဳတ္ၿပီး လႊတ္ေပးလိုက္””
လူထုႀကီးကား “ေဟး”ခနဲ၊ ေအာ္ဟစ္ ကာ ႏႈတ္မွဟစ္ေႂကြးလာသည္ကား
““ေအာင္ၿပီ ေအာင္ၿပီ””
လယ္သမားထုႀကီး၏ တခဲနက္၊ဆႏၵ ျပ ေတာင္းဆိုမႈေၾကာင့္ သူႀကီးလက္မွ ျပန္လြတ္လာသူႏွစ္ဦးက ထြန္းပိုင္ႏွင့္တိုး လူ ဆိုေသာ ထိုရြာသားႏွစ္ဦး။
ထြန္းပိုင္က ဘြဲ႕ရေခတ္ပညာတတ္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွ သတင္းစာ တစ္ေစာင္၏ လက္ေထာက္အယ္ဒီတာထြန္းပိုင္။ထိုရြာ မွ အဖိႏွိပ္ခံ သီးစားလယ္သမား ထြန္း ပိုင္။ဖခင္က ထိုရြာ၏လယ္သမားေခါင္း ေဆာင္ေျမရွင္ သူႀကီးဦးေက်ာ္လူ၏ အကြက္ဆင္ အညႇိဳးအာဃာတျဖင့္ ေထာင္ တန္းက်ေနသူ။
ဖခင္၏ ရန္ဘက္၊လယ္ပိုင္ရွင္၊ေျမ ရွင္သူႀကီး၏ သမီးေဌးဆိုသည္ႏွင့္ ခ်စ္ ႀကိဳးေတြ သြယ္ရစ္မိသူက ထြန္းပိုင္။
ေဌးႏွင့္ခ်ိန္းေတြ႕စဥ္ အခ်ိန္လြန္ ခိုး ရာလိုက္မိေသာ အျဖစ္အား ရြာသူႀကီး က ၀ိုင္း၀န္းဖမ္းဆီးမိ၏ ထြန္းပိုင္တို႔ ခ်စ္ သူႏွစ္ဦးအား ကူညီေပးမိသူက တစ္ရြာ တည္းသား သီးစား လယ္သမားတိုးလူ။
ထိုသို႔ျဖင့္ ထြန္းပိုင္ႏွင့္ႀကံရာပါ တိုး သူတို႔ႏွစ္ဦးသူႀကီး၏ ထိပ္တံုးခတ္ ဖမ္း ဆီးခံရျခင္း။ အလံတိုင္မွ ၿဗိတိသွ်တို႔၏ ယူနီယံဂ်က္ အလံသည္ ေအာက္သို႔တ ေရြ႕ေရြ႕က်ဆင္းလာ၏။ ၿပီး အလံတိုင္ ထိပ္သို႔ အျခားအလံတစ္ခု၏အလံ တစ္ ေရြ႕ေရြ႕တက္ကာ လႊင့္တင္လိုက္၏။ျမန္ မာတို႔ ယင္းကား အျခားမဟုတ္ လြတ္ လပ္ေရးအား ေၾကညာ၍ ၿဗိတိသွ် အစိုးရ ထံမွ အာဏာလႊဲေျပာင္းယူေသာ အခမ္း အနား။
ေထာင္ဗူး တံခါးပြင့္လာသည္။
သူႀကီး ဦးေက်ာ္လူ၏ ရန္ဘက္ သား အဖထြန္းပိုင္၏ ဖခင္ လယ္သမားေခါင္း ေဆာင္ ဦးဘမူ ေထာင္မွ ျပန္လြတ္လာ ၿပီ။
ေျမရွင္ သူႀကီး ဦးေက်ာ္လူ ေဒါကန္ ေန၏။
““ေတာက္ ကိုယ့္လယ္ကိုယ္ သေဘာ က်မခ်ရဘူးလား၊ ဘာမဆိုင္ ညာမဆိုင္ သူ႔ ဘယ္သူမွလည္း ခန္႔တာမဟုတ္ဘဲ ဟို ဘမူဆိုတဲ့ လယ္သမားေခါင္းေဆာင္ နာမည္ ခံထားတဲ့ေကာင္က ေျမယာခ် ထားေရးကို သူ႔သေဘာက် စီမံေနတယ္ ဘာေကာင္းေသးသလဲ””
““ဘာ လယ္ယာေျမ ျပည္သူပိုင္လုပ္ ေရးတဲ့ ဘာလဲ သူမ်ား ပစၥည္းကို သူတို႔ က ဘာလုပ္ႀကံတာလဲ””
““ေခတ္က ေျပာင္းေနၿပီမဟုတ္လား။ ကိုေက်ာ္လူ။ေျမရွင္စနစ္ ဖ်တ္သိမ္းေနၿပီ မဟုတ္လား ဒီေတာ့ ေခတ္နဲ႔အညီျဖစ္ ေနတာေတြကို မေက်နပ္လို႔ ေဒါသျဖစ္ ေနလို႔လည္း ဘာမွမထူးပါဘူး”” ႏွမျဖစ္ သူက ေဖ်ာင္းဖ်၏။
သို႔ေသာ္ ေျမပိုင္ရွင္ အာဏာရ သူ ႀကီး ႀကီးသည္ကား ေျဖမေျဖႏိုင္စရာ ေၾကကြဲမႈမ်ားျဖင့္ ညည္းထြားေနရာ၏။
““ၾကည့္စမ္းပါဦး။ငါ့လယ္ေတြကို ဘမူတို႔က စီမံခန္႔ခြဲၿပီး ခ်ေနၾကတာ အ ႏွစ္ႏွစ္ အလလ ငါ့စိတ္တိုင္းက် ခ်လာခဲ့ တဲ့ ငါ့လယ္ေတြကို သူကလူႀကီးလုပ္ၿပီး ခ်ေနတာ ထိုအခ်ိန္တြင္ ရြာဦးမွ တန္ ေဆာင္း အမိုးေပၚတြင္ လယ္သမားအလံ ႀကီး တလြင့္လြင့္ထူထားသည္ကို ေတြ႕ႏိုင္ ၏။
တန္ေဆာင္းထဲတြင္မူ လယ္သမား လူထုအား လယ္သမားေခါင္းေဆာင္ ဦးဘမူက စကားေျပာေန၏။
““ေျမရွင္စနစ္ ေျမရွင္ ေခတ္ကုန္ သြားပါၿပီ၊ လယ္သမား လူထုႀကီး၊တစ္ ရပ္လံုး တုိက္ပြဲ၀င္ တခဲနက္လႈပ္ရွားၿပီး ေျမရွင္စနစ္ကို တြန္းလွန္ၿဖိဳခ်လိုက္တာ ေၾကာင့္ ေျမရွင္စနစ္ က်ဆံုးသြားပါၿပီ ကိုယ္စိုက္တဲ့လယ္ ကိုယ့္လယ္ ျဖစ္ခြင့္ရ ပါၿပီ”” တန္ေဆာင္းအတြင္းမွ လယ္သမား ထု၏ လက္ခုပ္ၾသဘာသံမ်ား ဆူညံစြာ ထြက္ေပၚလာ၏။
““လယ္ယာေျမ ခ်ထားေရး ဘုတ္ အဖြဲ႕မွာ ကၽြန္ေတာ္ဥကၠ႒ျဖစ္လာၿပီး လယ္ယာခ်ထားေရးလုပ္ငန္းကို အခုလို ပထမဆံုးေဆာင္ရြက္လုိက္ရတာကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ဂုဏ္ယူပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္စြန္႔လႊတ္ ေထာင္က်ရ က်ဳိး နပ္ပါၿပီ။ၿပီးေတာ့ လယ္သမားေတြ ရဲ႕ ယံုၾကည္ကိုးစားမႈကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားပါတယ္။
လယ္သမားအေရးကို တရားသျဖင့္ ေျဖာင့္မွန္စြာ ဆက္လက္ေဆာင္ရြက္သြား မယ္လို႔လည္း ကၽြန္ေတာ္ကတိျပဳပါတယ္။
လယ္သမားထု၏အသံကား ေလ မွာ တလြင့္လြင့္။ လယ္သမားထု၏ ေအာင္ ပြဲရ လက္ခုပ္သံမ်ာ တေျဖာင္းေျဖာင္း။
ကၽြန္ေတာ္သည္ ခုကာလ လယ္ ယာေျမႏွင့္အျခားေျမမ်ား သိမ္းဆည္း ခံရမႈႏွင့္စပ္လ်ဥ္းေသာ သတင္းမ်ား ဂ်ာ နယ္မ်ားမွာ ခပ္စိတ္စိတ္ ဖတ္႐ႈရေသာ အခါ ကၽြန္ေတာ့္ဖခင္၏ ေျမရွင္စနစ္ဆန္႔ က်င္ေရးႏွင့္ေျမယာေတာ္လွန္ေရး၀တၳဳ ေရစီးတစ္ခါ၊ေရသာတစ္လွည့္ အား သတိရျဖစ္သည္။ ေနာက္ ကၽြန္ေတာ္ သတိရသည္မွာ ၁၉၅၂ခုႏွစ္ ပထမဆံုး ျပည္ပ စာေရးဆရာမ်ားအား ခ်ီးျမႇင့္ေသာ စတာလင္ စာေပဆု။
ထိုဆုအား ကၽြန္ေတာ္တို႔ ငယ္စဥ္ က တသသ စြဲလန္းႏွစ္ၿခိဳက္ဖတ္႐ႈမိခဲ့ ေသာ စာေရးဆရာ ေမာင္ေမာင္တင္ သို႔မဟုတ္ စာေရးဆရာ ေတာင္တြင္းဦး ကိုကိုႀကီး၊(တစ္ေယာက္ေယာက္ဟုထင္ သည့္)ျမန္မာျပန္ ေခ်ာင္လီပို႔၏ လယ္ယာေျမ ေနာက္ခံ “မုန္တိုင္း”၀တ္ၳဳ က ရရွိခဲ့၏။
ေျမယာစနစ္ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရး ကို ထမ္းေဆာင္ေနေသာ အဖြဲ႕ငယ္သည္။
ေတာင္သူလယ္သမားမ်ားအား ဦး ေဆာင္ကာ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရး လုပ္ ငန္းမ်ား လုပ္ကိုင္ေဆာင္ရြက္ပံုကို အသက္ ပါစြာ သ႐ုပ္ေဖာ္ျပထား၏။
ေျမရွင္စနစ္ က်ဆံုးသြားေသာ္လည္း ေျမရွင္လက္ပါးေစ ကိုယ္စားလွယ္တို႔က ေတာင္သူလယ္သမား သမဂ္ၢမ်ား အတြင္း ၀င္ေရာက္ၿပီး စဥ္းလဲေသာအႀကံျဖင့္ ေျမ ယာျပဳျပင္ေရးလုပ္ငန္းကို ဖ်က္ဆီးျခင္း လယ္ယာလုပ္ငန္းကို ပ်က္စီးေအာင္ႀကံ စည္ျခင္းႏွင့္ ၎င္းတို႔အႀကံ ေနာက္ဆံုး မေအာင္မျမင္ျဖစ္ရပံုမ်ားကို သ႐ုပ္ေဖာ္ တင္ျပထား၏။ ဆိုရလွ်င္ အသိပညာ သည္ လူတို႔၏ နား၊မ်က္စိ၊ဦးေႏွာက္မ်ား ထဲတြင္သာလွ်င္ ရွိသည္မဟုတ္ဟုထင္၏။ လူတို႔ ကိုင္စြဲေသာ ကိရိယာ၊တန္ဆာပ လာမ်ားထဲတြင္ေသာ္လည္းေကာင္း၊လူ တို႔ျပဳလုပ္လိုက္ေသာ အရာမ်ားအားလံုး ထဲတြင္ေသာ္လည္းေကာင္း၊လူတို႔အသံုး ျပဳသမွ် အရာအားလံုးထဲတြင္ေသာ္လည္း ေကာင္း၊ အသိပညာသည္ ပါ၀င္တည္ ရွိ ေန၏။ ထိုမွ်သာမက လူတို႔၏ အလုပ္ ကၽြမ္းက်င္မႈမ်ားႏွင့္အေလ့အထမ်ား အတြင္း၌လည္း အသိဟုလာသည္ ပါ၀င္ တည္ရွိေန၏။ အသိပညာသည္ ေခါင္း ထဲမွာသာရွိ၏။ သို႔မဟုတ္ စာအုပ္မ်ားထဲ မွာသာရွိ၏ဆိုေသာ အျမင္မွာ-
““အလုပ္၏အစဥ္””ႏွင့္ကင္းကြာေန ေသာ ပညာတတ္မ်ား၏ အျမင္သာလွ်င္ ျဖစ္၏။
ကုန္ပစၥည္း အေျမာက္အမ်ားကို ထုတ္လုပ္ႏုိင္သည့္ ကမၻာေလာကႀကီးတြင္ ဆင္းရဲႏြမ္းပါးမႈအား ပယ္ဖ်က္ေရးအတြက္ ေသာ္လည္းေကာင္း၊အားလံုးၿငိမ္းခ်မ္း ေပ်ာ္ရႊင္စြာေနႏိုင္ၾကသည့္ ကမ္ၻာေလာက ႀကီးတြင္ ေသြးစုတ္၊ျခယ္လွယ္မႈအား ရွင္း လင္းပစ္ေရးအတြက္ေသာ္လည္းေကာင္း အသိပညာအား အသံုးခ်ေရးျပႆနာရွိ ၏။
ဤကမ္ၻာေလာကႀကီးအတြင္း၌ မည္သို႔ေသာ ဘ၀မ်ဳိးထူေထာင္လိုပါသလဲ လူတန္းစားအဖြဲ႕အစည္း၏ ဖံုးအုပ္ထား ေသာ ပိုက္ကြန္မ်ားကိုဖယ္ရွားၿပီးေသာ အခါ ဤကမ္ၻာႀကီးအား အရပ္သို႔ဖန္တီး လိုပါသလဲ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကမ္ၻာေလာ ကကို ေတာ္လွန္ေျပာင္းလဲရန္အတြက္ အသိပညာကားမရွိဘဲ မျဖစ္ႏုိင္။
ထို႔ျပင္ ဤေျပာင္းလဲမႈအတြက္ တိတိက်က်ျဖစ္ေသာျမင့္မားေသာ စိတ္ ဓာတ္ဆိုင္ရာ အသိတရားမ်ား(ႏွင့္)ရည္ မွန္းခ်က္မ်ားလို၏။
ဤတာ၀န္မ်ား ထမ္းေဆာင္ရန္ အလုပ္သမားလူတန္းစာကို သူ၏ဘ၀ လိုအပ္ခ်က္မ်ားက တြန္းႏွင္ပို႔ေဆာင္ေန ၏။
လယ္သမားလူတန္းစားကို သူ၏ ဘ၀ လိုအပ္ခ်က္မ်ားက တြန္းႏွင္ပို႔ေဆာင္ ေန၏။
ဤလူတန္းစားႏွစ္ရပ္၏ တရားသ ျဖင့္ေသာ လိုအင္ဆႏ္ၵမ်ားသည္ကား ဆန္႔က်င္၍ ရေကာင္းေသာ အရာမ်ား မဟုတ္။
စည္သူျမသန္း
Hot News
No comments:
Post a Comment