ေလလံျပန္လည္ မွတ္ပုံတင္ယာဥ္မ်ားအနက္ Mazda ကားမ်ားကို
ဖ်က္သိမ္းအပ္ႏွံျခင္း ေဆာင္ရြက္ေပးေနၿပီ ျဖစ္ေသာ္လည္း ကားေစ်းႏႈန္းမ်ား
ထူးထူးျခားျခား ေျပာင္းလဲျခင္းမရွိေၾကာင္း ကားအေရာင္းအ၀ယ္ျပဳလုပ္ေနေသာ
ကားပဲြစားမ်ားကေျပာသည္။
“ေလလံကားေတြ အအပ္ခံတယ္ဆိုေပမယ့္ ကားအေရအတြက္ကနည္းေတာ့
ေစ်းကြက္သိပ္မေျပာင္းဘူး။ အခြန္ေလွ်ာ့တာေပမယ့္ စလစ္ေစ်းက ျပန္တက္သြားေတာ့
ကားေစ်းကြက္က သိပ္မေျပာင္းဘူး”ဟု ကားပဲြစားတစ္ဦးကေျပာသည္။
ေလလံအုပ္စု၀င္ Mazda ကားမ်ား၏ စလစ္ေစ်းႏႈန္းမွာ က်ပ္သိန္း ၉၀ ၀န္းက်င္သာ ရွိသည္။
ကားေစ်းႏႈန္းမ်ား က်ဆင္းရျခင္းမွာ ျပည္ပမွ တင္သြင္းလာေသာ
ကားအေရအတြက္မ်ားၿပီး ေလလံျပန္လည္ အအပ္ခံေသာ ကားနည္းေနျခင္းေၾကာင့္
ေစ်းႏႈန္းမ်ား က်ဆင္းျခင္းမရွိျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ကားပဲြစားတစ္ဦးကေျပာသည္။
လက္ရွိတြင္ ျပည္တြင္းကားေစ်းကြက္သို႔ ပါမစ္မလိုဘဲ တင္သြင္းခြင့္ရွိသည့္
Point-3 ယာဥ္အမ်ဳိးအစားမ်ားမွာ ေစ်းႏႈန္းမ်ားက်ဆင္းလ်က္ရွိၿပီး
အေရာင္းအ၀ယ္ျဖစ္ေနသည္။ သို႔ေသာ္ အျမင့္ကားအမ်ားစုျဖစ္သည့္ ပါမစ္ရွိမွသာ
တင္သြင္းရေသာ ပါဂ်ဲ႐ို၊ မာစီဒီး၊ ဆာ့ဖ္္ယာဥ္ႀကီးမ်ားမွ စလစ္ေစ်းႏွင့္အတူ
လုိက္လံျမင့္တက္ေနသည္။ Point-3 ယာဥ္ငယ္မ်ား ၁၀ သိန္းမွ ၁၅ သိန္းအထိ
က်ဆင္းခ်ိန္တြင္ အျမင့္ကားအမ်ားစုမွာ က်ပ္ ၁၀ သိန္းမွ သိန္း ၂၀ အထိ
ျမင့္တက္လာၿပီး စလစ္တစ္ေစာင္လွ်င္ ၉၅ သိန္းမွ ၉၈ သိန္းအထိ
ျမင့္တက္လာခဲ့သည္ဟု ဟံသာ၀တီကားေစ်းကြက္မွ စုံစမ္းသိရွိရသည္။
ကားမ်ားျပန္လည္အပ္ႏွံရာတြင္ ကုန္လမ္းပို႔ေဆာင္ေရးၫႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ
ေကာက္ခံသည့္ အခြန္ႏႈန္းထားကို ၆၀ ရာခိုင္ႏႈန္းမွ ၄၀ ရာခိုင္ႏႈန္းအထိ
ေလွ်ာ့ခ်ေပးေသာ္လည္း ကားစလစ္ေစ်းႏႈန္းမ်ားသည္ က်ပ္သိန္း ၆၀ ၀န္းက်င္မွ
က်ပ္သိန္း ၉၀ ထိ ျမင့္တက္သြားေသာေၾကာင့္ ကားေစ်းႏႈန္းမ်ား
က်ဆင္းမႈမရွိျခင္းျဖစ္သည္ဟု ကားအေရာင္းအ၀ယ္ျပဳလုပ္သူမ်ားကေျပာသည္။
ထုိ႔အျပင္ ကားတင္သြင္းသည့္ CIF တန္ဖိုးမ်ားကို ျပင္ဆင္သတ္မွတ္မည္ဆိုပါက
ျပည္တြင္းကားေစ်းကြက္ကို ထူးထူးျခားျခား သက္ေရာက္မႈ မရွိႏုိင္ေၾကာင္း
သို႔ေသာ္ Point-3 တန္း၀င္ အေသးယာဥ္မ်ား၏ ေစ်းႏႈန္းကို ျပန္ျမႇင့္၍
အျမင့္ကားမ်ား၏ ေစ်းႏႈန္းက်ဆင္းေအာင္ လုပ္ျခင္းျဖစ္ေသာ္လည္း ကားတင္သြင္းမႈ
ပမာဏမ်ားျပားေနေသာေၾကာင့္ ယင္းကဲ့သို႔ မျဖစ္လာႏုိင္ေၾကာင္း၊ ေစ်းႏႈန္းမ်ား
ထပ္မံ၍က်ဆင္းမွသာ အေရာင္းအ၀ယ္မ်ား သြက္လာႏုိင္ေၾကာင္း
ဟံသာ၀တီကားပဲြစား၀င္းမွ ကားပဲြစားတစ္ဦးကေျပာသည္။
ယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္း အပ္ႏွံဖ်က္သိမ္း၊ အစားထိုးတင္သြင္းျခင္း
စီမံခ်က္တြင္ ေလလံျပန္လည္ မွတ္ပုံတင္ယာဥ္မ်ားအနက္ Mazda အုပ္စုမွ
က်န္ရွိသည့္ ယာဥ္အမ်ဳိးအစားအားလုံးကို ေအာက္တိုဘာ ၁၆ ရက္မွစ၍
သက္ဆုိင္ရာတုိင္းေဒသႀကီးႏွင့္ ျပည္နယ္႐ုံးမ်ားရွိ ကုန္လမ္းပို႔ေဆာင္ေရး
ၫႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမ်ားတြင္ ဖ်က္သိမ္းအပ္ႏွံျခင္းကို
ေဆာင္ရြက္ေပးၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ကုန္လမ္းပို႔ေဆာင္ေရးၫႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ
တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။
“Mazda အုပ္စု၀င္ကားေတြကို အပ္တာလက္ခံေနၿပီ။ ဒါေပမဲ့
ကားတုိင္းအပ္ရမယ္လို႔ ေျပာတာမဟုတ္ဘူး။ ကားပိုင္ရွင္ေတြ အပ္ခ်င္ရင္
အပ္လို႔ရတယ္။ မအပ္ခ်င္ရင္လည္း မအပ္ဘဲေနလို႔ရတယ္။ ဒါကေတာ့
ပို္င္ရွင္ေတြရဲ႕ဆႏၵပဲ”ဟု အထက္ပါပုဂၢိဳလ္ကေျပာသည္။
ယခု ယာဥ္ေဟာင္းျပန္အပ္ရန္ လက္ခံေနသည္ကို မအပ္လိုေသာ
ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ားအေနျဖင့္ သက္ဆုိင္ရာ ခ႐ိုင္႐ုံးမ်ားတြင္ မအပ္လိုေၾကာင္း
အေၾကာင္းၾကားလွ်င္ သက္တမ္းတုိးတံဆိပ္တုံး ႏွိပ္ေပးလုိက္မည္ ျဖစ္သည္။
ယင္းမအပ္လိုေသာ ယာဥ္မ်ားမွာ လမ္းမေပၚတြင္ ေမာင္းႏွင္မည္ဆိုပါက
ၿမိဳ႕ျပအဂၤါရပ္ႏွင့္အညီ ျပဳျပင္ၿပီးမွ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။
Mazda အုပ္စု၀င္မွ B360, B600, Familia အမ်ဳိးအစားယာဥ္မ်ားကို ဇူလိုင္ ၁၂ ရက္တြင္ ဖ်က္သိမ္းအပ္ႏွံျခင္း ေဆာင္ရြက္ခဲ့သည္။
ယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္းမ်ား ဖ်က္သိမ္း၍ အစားထိုးတင္သြင္းျခင္း စီမံခ်က္ကို
၂၀၁၁ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလ ၁၉ ရက္မွ စတင္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ၿပီး မွတ္ပုံတင္သက္တမ္း
ႏွစ္ ၄၀ ေက်ာ္ စ၊ ဆ၊ ဇ အကၡရာယာဥ္မ်ားကို ပထမအဆင့္အေနျဖင့္လည္းေကာင္း၊
ႏုိ၀င္ဘာ ၈ ရက္တြင္ ႏွစ္ ၃၀ ေက်ာ္မွ
ႏွစ္ ၄၀ အတြင္း စ်၊ ည အကၡရာမ်ားကို ဒုတိယအဆင့္အျဖစ္လည္းေကာင္း၊ ယခုႏွစ္
ဇန္န၀ါရီ ၂၀ ရက္တြင္ ႏွစ္ ၂၀ ေက်ာ္မွ ႏွစ္ ၃၀ ေက်ာ္အတြင္း ဏ မွ ဗ
အကၡရာယာဥ္မ်ားကို တတိယအဆင့္အေနျဖင့္လည္းေကာင္း
ဖ်က္သိမ္းေဆာင္ရြက္ေပးခဲ့သည္။
ယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္းမ်ား အပ္ႏွံျခင္း စတင္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ေသာ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္
စက္တင္ဘာ ၁၉ ရက္မွ ယခုေအာက္တုိဘာ ၁၅ ရက္ထိ ျပန္လည္အပ္ႏွံသည့္ ယာဥ္ ၃၂၉၀၀
စီးရွိၿပီျဖစ္သည္။
7Day News
သိမ့္သိမ့္စိုး၊ မုိးညိဳ
No comments:
Post a Comment