Tuesday, November 13, 2012

ဤသို႔ယူေသာ္ရ၏ ဤသို႔မယူေသာ္မရ

ငယ္ရြယ္ႏုပ်ဳိစဥ္အရာရွိလူပ်ဳိဘ၀က  အရာရွိရိပ္သာတြင္ အရာရွိငယ္မ်ားစုစည္း မိသည့္စကား၀ိုင္း၌ တပ္ရင္းမွဴးကတာ၀န္ ေပးလုိက္ေသာ႐ႈပ္ေထြးသည့္လုပ္ငန္းေဆာင္  တာ ကိစၥတစ္ရပ္ကိုၿပီးေျမာက္ေအာင္ျမင္ ေအာင္ေဆာင္ရြက္လုိက္ႏိုင္သည့္အခါမ်ား တြင္ ျပႆနာကို ေျဖရွင္းရန္အတြက္ လိုအပ္ေသာအခ်က္အလက္မ်ားအား မည္သို႔ရေအာင္စုစည္း၍ ဆင္ျခင္ေတြး ေတာဆက္စပ္ေဆာင္ရြက္အေျဖရခဲ့သည္ကို “ဤသုိ႔ယူေသာ္ရ၏” ဟု သူငယ္ခ်င္း  အခ်င္းခ်င္းသတင္းအေတြ႕အႀကံဳဖလွယ္ လ်က္ေနာက္ေျပာင္က်ီစယ္ေအာ္ဟစ္ ခဲ့ၾကပါသည္။ ဆန္႔က်င္ဘက္စကားက ေတာ့ “ဤသို႔မယူေသာ္မရ” ျဖစ္ပါသည္။
ဦးေႏွာက္စားရသည့္ကိစၥတစ္ရပ္ကို
ေဆာင္ရြက္ရသည့္အခါတုိင္း “ဤသုိ႔ယူ ေသာ္ရ၏”ဟူေသာ ငယ္ရြယ္ႏုပ်ဳိတက္ႂကြ  ေနစဥ္အခါက ေအာ္ဟစ္ေႂကြးေၾကာ္ခဲ့ ေသာ အသံကိုျပန္လည္ၾကားေယာင္မိပါ သည္။ စိတ္ပ်ဳိ၍ ငယ္မူငယ္ေသြးအလုပ္ မာနမ်ားလည္းျပန္၍ ေပၚလာတတ္ပါ သည္။ စိတ္လက္ေပါ့ပါးရယ္စရာအေတြ႕ အႀကံဳတစ္ခုလိုတင္ျပလိုပါသည္။ စာေရး သူသည္ မိတ္ၳီလာရွိတပ္ရင္းတစ္ရင္းတြင္ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ေနခ်ိန္ ၁၉၇၉ ခုႏွစ္ စပိုင္းအခ်ိန္ကျဖစ္ပါသည္။ အလုပ္သမား  အေရးအခင္းကလည္း အရွိန္မေသေသး   သည့္အခ်ိန္အခါတြင္ စာေရးသူဗိုလ္ႀကီး ေပါက္စကိုတပ္ရင္းမွဴးက ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၊ အင္းစိန္ရွိစက္႐ုံတစ္ခုတြင္ တပ္တြင္းသမ၀ါ  ယမဆုိင္အတြက္ ေခါက္ဆြဲေသတၱာမ်ား  သြားေရာက္ထုတ္ယူရန္တာ၀န္ေပးပါသည္။
အင္းစိန္ရွိစက္႐ုံ၀င္းထဲသို႔တပ္မွ စစ္ကားျဖင့္ ၀င္သြားကတည္းက အလုပ္သမားမ်ား၏ အၾကည့္မ်ားသည္အလြန္မွ ပင္စိမ္းကားေၾကာင္း သတိထားမိပါသည္။  မိမိအပါအ၀င္ယာဥ္ေမာင္းစစ္သည္တစ္ဦး၊ ကူညီရန္ရဲေဘာ္တစ္ဦးစုစုေပါင္းသံုး ဦးတည္းဟီးႏိုးရိန္းဂ်ားကားတစ္စီးျဖင့္ ရာဂဏန္းနီးပါးအလုပ္သမားမ်ားအၾကား သို႔ေရာက္ရွိေနေၾကာင္း သတိထားမိပါ သည္။ အလုပ္သမားမ်ား၏ အေျခအေန  မွာေစတနာရွိသည့္အသြင္သဏၭာန္မ်ားမရွိ ေသာ္လည္း ကိုယ္ထိလက္ေရာက္ရန္မူ မည့္အသြင္ကိုလည္း မေတြ႕ရဟုသံုးသပ္ ရရွိပါသည္။ ထိုစက္႐ုံမွ အရာရွိထံ၀င္၍ ေတြ႕ရပါသည္။
အရာရွိမွာ အမ်ဳိးသမီးျဖစ္ၿပီးအသက္မွာ ၄၀ ၀န္းက်င္ခန္႔သာရွိမည္ျဖစ္သျဖင့္ ၂၇ ႏွစ္ရွိၿပီျဖစ္ေသာ စာေရးသူ၏အစ္မ ႀကီးအရြယ္၊ အေဒၚငယ္အရြယ္ျဖစ္ပါ သည္။ အရာရွိမွာလည္း မ်က္ႏွာထားတင္း တင္းႏွင့္ပင္ျဖစ္ၿပီး စာေရးသူယူေဆာင္ လာေသာ ႐ုံးစာရြက္စာတမ္းမ်ား စုံလင္ျခင္းမရွိဟုဆိုၿပီး ေနာက္တစ္ေခါက္မွ ျပန္လာရန္ေျပာပါေတာ့သည္။ စာေရး သူက အရာရွိမမကိုအကဲခတ္ၾကည့္ရာ မ်က္ႏွာသာတင္းထားေသာ္လည္း ၾကည္ လင္ေသာဥပဓိ႐ုပ္လကၡဏာကိုေတြ႕ရွိမိပါ သည္။ စာေရးသူလည္း မိမိမွာ မိတ္ၳီလာမွလာရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ စာရြက္စာတမ္း  မျပည့္စုံရျခင္းမွာလည္း မိမိ၏စီနီယာဗိုလ္ႀကီးကရၿပီ သြားေတာ့ဆုိေသာစကားကို ယုံၾကည္ခဲ့မိ၍ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေနာက္တစ္ ေခါက္ဆိုသည္မွာလည္း အသြားအျပန္ ျဖင့္မလြယ္ေၾကာင္း၊ တပ္ရင္းမွဴး၏အဆူခံ ထိမွာ ေသခ်ာေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္းမ်ားကို ေျပာျပရာအရာရွိသည္ သနားသြားသည္  ထင္ပါသည္။ လိုအပ္ေသာစာရြက္စာတမ္း  မ်ားကို ပို႔ေပးရန္ေျပာၾကားၿပီး ေခါက္ဆြဲ  ေသတၱမ်ားထုတ္ယူခြင့္ျပဳလုိက္ပါသည္။
တပ္သို႔ျပန္ေရာက္မွ သိရသည္မွာ ထိုစက္႐ုံအရာရွိသည္ အပ်ဳိႀကီးျဖစ္ၿပီး မိမိတပ္မွမည္သည့္စီနီယာဗိုလ္ႀကီးႏွင့္မွအဆင္မေျပခဲ့ဖူးေသာေၾကာင့္ မအူမလည္ ဗိုလ္ႀကီးသံုးပြင့္ျဖစ္ခါစ စာေရးသူကိုတာ ၀န္ေပးေစလႊတ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာျပၾကပါသည္။ ေခါက္ဆြဲေသတၱာမ်ားကို ထိုအရာရွိမမႏွင့္ အေရးအခင္း ၿပီးခါစအလုပ္သမားမ်ားအၾကားက ေအာင္ျမင္စြာထုတ္ယူလာႏိုင္ခဲ့သျဖင့္လည္း ခ်ီးမြမ္းၾကပါသည္။ “ဤသို႔ယူေသာ္ ရ၏” ၏ ေအာင္ပြဲေလးတစ္ခုျဖစ္ပါသည္။
ဤသို႔ျဖင့္အခ်ိန္မ်ားသည္ ဆယ္စုႏွစ္မ်ားစြာ ကုန္ဆံုးခဲ့ပါသည္။ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္၏ ႏွစ္ဆန္းစရက္တစ္ရက္တြင္ တပ္မေတာ္အစိုးရမွ ပုဂ္ၢိဳလ္ႀကီးတစ္ဦးသည္စာေရး သူအား ေခၚယူေတြ႕ဆုံ၍ တကၠသိိုလ္ အားကစားကိုျပန္လည္အေကာင္အထည္ ေဖာ္ေဆာင္ရန္ တာ၀န္ေပးပါသည္။ ထိုအခ်ိန္ကတကၠသိုလ္အခ်င္းခ်င္းကန္ ေသာ ေဘာလံုးပြဲမ်ား တိမ္ေကာေပ်ာက္ ကြယ္ေနသည္မွာ အႏွစ္ ၂၀ ေက်ာ္ေနၿပီ ျဖစ္ပါသည္။ တက္ၠသိုလ္တစ္ခုတည္းအတြင္း ရွိ အဓိကဘာသာတစ္ခုတည္းအတြင္း ေဘာလံုးအသင္းမ်ားစုဖြဲ႕၍လည္းေကာင္း၊  တကၠသိုလ္တစ္ခုတည္းအတြင္းမွ မတူညီ ေသာ အဓိကဘာသာအခ်င္းခ်င္းကစား ၾကျခင္းျဖင့္လည္းေကာင္း၊ တကၠသိုလ္ ေဘာလံုးပြဲမ်ားသည္အသက္ဆက္ေနရပါ သည္။
တကၠသိုလ္တစ္ခုႏွင့္ တစ္ခုေဘာလံုး ကန္လွ်င္ရန္ျဖစ္ၿပီး ထိန္းသိမ္းရခက္မည္  ကိုစိုးရိမ္သျဖင့္ အႏွစ္ ၂၀ ေက်ာ္ရပ္တန္႔ ထားခဲ့ၿပီးျဖစ္ပါသည္။ ပညာေရးၿခံေပါက္လူႀကီးမ်ားကိုယ္၌က အားမေပးပါ။ “ဤသို႔မယူ”သျဖင့္ “မရ” အဆင့္က ျပႆနာလည္းေအး၍ လူလည္းသက္သာ  သည္ဟုပညာေရးၿခံေပါက္ပုဂ္ၢိဳလ္ႀကီးမ်ား  ကိုယ္ကခံယူထားၾကပါသည္။ ရန္ကုန္  တကၠသိုလ္ေရကူးကန္၊ အားကစား႐ုံ၊ တင္းနစ္ကြင္းမ်ား အားလံုးသည္လည္း စာခ်ဳပ္ျဖင့္ ငွားရမ္းထားေသာ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းရွင္ႀကီးမ်ား၏ လက္အတြင္းသို႔ ေရာက္ရွိေနၾကပါသည္။ ရန္ကုန္၀ိဇၨာ၊ သိပၸံတကၠသိုလ္၏အေလးမ႐ုံႀကီးသည္ လည္း တကၠသိုလ္၀င္စာေမးပြဲေမးခြန္းမ်ား သိုေလွာင္ထိန္းသိမ္းရာဌာနႀကီးျဖစ္ေနပါ သည္။ တကၠသိုလ္အပန္းေျဖရိပ္သာ (Recreation Center/RC) အတြင္းရွိ ဘတ္စကက္ေသာ၊ ေဘာ္လီေဘာ၊ ပိုက္ ေက်ာ္ျခင္းကြင္းမ်ားသည္လည္း လႈပ္လီ လႈပ္လဲ့သာရွိေနပါသည္။ တကၠသိုလ္ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ားသည္မိမိ တို႔၏ အားကစားကြင္းမ်ားမွာပင္ လုပ္ငန္း  ရွင္မ်ားသတ္မွတ္ေသာ ၀င္ေၾကးကိုေပး ၍ ကစားေနၾကရသျဖင့္ လႈပ္ရွားမႈနည္းပါး ၾကပါသည္။ ပညာေရးၿခံေပါက္ပုဂ္ၢိဳလ္ႀကီး မ်ား၏ တာ၀န္မခံ၀ံ့မႈ၊ မစြန္႔စား၀ံ့မႈ၊ သက္သာခိုလိုမႈ၊ အတိုက္အခံမေျပာလိုမႈ တို႔ကလူသားအရင္းအျဖစ္ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈကို တုံ႔ဆုိင္းေစခဲ့ပါသည္။
စာေရးသူသည္ ၁၉၆၉ ခုႏွစ္၊ ရန္ကုန္ ၀ိဇၨာ၊ သိပၸံတကၠသိုလ္ဒုတိယႏွစ္ေက်ာင္း သားဘ၀သို႔ေရာက္ရွိၿပီးခါမွ စစ္ တကၠသိုလ္သို႔ကူးေျပာင္းတက္ေရာက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ရာ တစ္ခါတုန္းက တကၠသိုလ္ကိုသိရွိေနပါ သည္။ စာေရးသူတုိ႔၏ အေျခခံပညာ ေက်ာင္းသားဘ၀ကတည္းက အင္းလ်ား  ေရျပင္ကို တကၠသိုလ္ေလွေလွာ္အသင္း ႏွင့္ တြဲ၍ျမင္ေတြ႕ခဲ့ရပါသည္။ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္တြင္ အင္လ်ားေရျပင္ေပၚမွာ  ၿပိဳင္ေလွမ်ားေလွာ္ခတ္သြားသည့္ျမင္ကြင္း မွာရွိေတာ့ရွိတယ္၊ရွားတယ္ျဖစ္သြားပါၿပီ။  အားကစား၀န္ႀကီးဌာနႏွင့္ သက္ဆုိင္ေသာ  နဂါးေလွမ်ားသာႀကီးစိုးေနပါၿပီ။ တကၠသိုလ္ လက္ေ၀ွ႔အသင္းမွာေတာ့ စုေတ႐ုံမွ်မက   ပလုံစီေပ်ာက္ကြယ္၍သြားပါၿပီ။
ဤသို႔ျဖင့္ တကၠသိုလ္အားကစား ေလာကကို ျပန္လည္ထူေထာင္ရန္တပ္မွ  လာေသာ စာေရးသူက “ဤသို႔ယူေသာ္ ရ၏” စိတ္ဓာတ္ျဖင့္ ၀င္ေရာက္ခဲ့ပါသည္။  ၀ိဇၨာ၊ သိပၸံတကၠသိုလ္ေကာလိပ္အလိုက္  ေဘာလံုးအသင္းမ်ားကို စာေရးသူက ျပန္လည္အေကာင္အထည္ေဖာ္ရပါသည္။ လုပ္ငန္းအသစ္တစ္ရပ္ကို စတင္အေကာင္ အထည္ေဖာ္သည့္အခါတုိင္းႀကံဳရဆုံရၿမဲ ဓမၼတာျဖစ္ေသာ စိတ္၀င္တစားပါ၀င္ပူး  ေပါင္းေဆာင္ရြက္သူႏွင့္ အလုပ္႐ႈပ္ကို႐ႈပ္ တယ္ဟု အမနာပေျပာသူဟူ၍အဖြဲ႕ႏွစ္ဖြဲ႕ ႏွင့္ ႀကံဳေတြ႕ရပါသည္။ စာေရးသူအတြက္  အဓိကအင္အားမွာ တကၠသိုလ္လက္ေရြး စင္ေဘာလံုးသမားေဟာင္းႀကီးမ်ားျဖစ္ၿပီး ၎တုိ႔သည္ ကိုယ့္ထမင္းကိုယ္စားကာ အဘက္ဘက္မွ ကူညီၾကပါသည္။
က်ားအသင္း၊ မအသင္းႏွစ္မ်ဳိးလံုးကို  ထူေထာင္ရာေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူ မ်ားမွာ အလြန္ပင္စိတ္၀င္စားၾကပါသည္။ အမနာပေျပာသူဆရာ၊ ဆရာမမ်ားကို လည္း စာေရးသူကနားလည္ေပးပါ သည္။ အႏွီ ဆရာ၊ ဆရာမ်ားထဲမွ အသက္ ၄၀ ႏွင့္ ၄၅ ႏွစ္၀န္းက်င္ရွိသူ မ်ားသည္ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူဘ၀မွ ကိုယ္တိုင္ဆရာ၊ ဆရာမျဖစ္လာသည္ အထိ တကၠသိုလ္ေဘာလံုးပြဲႏွင့္ အျခား အားကစားမ်ားကို ျဖစ္ျဖစ္ေျမာက္ေျမာက္ မျမင္ ဖူး၊ မႀကံဳဘူးခဲ့ၾကပါ။ အသက္ ၂၅ ႏွစ္ ၃၀ အရြယ္ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားဆုိ လွ်င္ ျမင္ဖူးေတြ႕ဖူးသည့္ အေတြ႕အႀကံဳ ပင္ မရွိသေလာက္ ရွားပါးၾကပါသည္။
ေပ်ာ္စရာလည္းေကာင္း၊ စိတ္မေကာင္း စရာလည္းျဖစ္ရသည္မွာ ထိုတကၠသိုလ္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားသည္တကၠသိုလ္အခ်င္း ခ်င္းကန္သည့္ေဘာလုံးပြဲမ်ားတြင္ ကေလး မ်ားနည္းတူမိမိတကၠသိုလ္ဘက္မွေန၍ လက္သီးလက္ေမာင္းတန္းကာေအာ္ဟစ္ အားေပးၾကပါသည္။ စိတ္မေကာင္းျဖစ္  ရသည္မွာ ဤဆရာ၊ ဆရာမမ်ားသည္ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူဘ၀  တုန္းက ဤကဲ့သို႔ေသာေပ်ာ္ရႊင္မႈကို မရ ခဲ့ၾကရျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္ပါသည္။ အားကစား  ၿပိဳင္ပြဲအားလံုးတြင္ တစ္ႏိုင္ငံလံုးရွိ၀ိဇၨာ၊ သိပၸံတကၠသိုလ္/ေကာလိပ္ေက်ာင္းသား  ေက်ာင္းသူအားလံုးကို ႏိုင္ငံႀကီးသားပီသ စြာအားေပးၾကရန္ ေမတၱာရပ္ခံထားခဲ့ရာ  ပညာတတ္လူငယ္မ်ားပီပီလိုက္နာေဆာင္ ရြက္ခဲ့ၾကရာ ၀မ္းေျမာက္ဂုဏ္ယူဖြယ္ရာ  ျဖစ္ခဲ့ပါသည္။ မည္မွ်အထိပြဲၾကည့္ပရိသတ္  ေမာင္မယ္မ်ားက သေဘာထားႀကီးခဲ့ သနည္းဟူမူ အထက္ျမန္မာျပည္လက္ေရြး စင္ေဘာလံုးအသင္းႏွင့္ ေအာက္ျမန္မာ  ျပည္လက္ေရြးစင္ေဘာလံုးအသင္းတို႔ ရန္ကုန္တစ္လွည့္၊ မႏ္ၲေလးတစ္လွည့္ ကစားေစခဲ့ရာ အိမ္ရွင္ပရိသတ္ႏွစ္ဌာန လံုးတုိ႔သည္ ဧည့္သည္ေဘာလံုးအသင္း ဘက္မွလည္းမွ်တစြာအားေပးခဲ့ၾကပါသည္။
တကၠသိုလ္ေဘာလံုးပြဲမ်ားမွ တစ္ဆင့္ ျမန္မာ့တကၠသိုလ္လက္ေရြးစင္ေဘာလံုး အသင္းအထိ ျဖစ္ေျမာက္လာရာတကၠသုိလ္ လက္ေရြးစင္ေဘာလံုးသမားေဟာင္းႀကီး မ်ားကေဘာလံုးပြဲမ်ားကိုလာေရာက္ၾကည့္ ႐ႈေနစဥ္မွာပင္ မ်က္ရည္မ်ားက်လာလ်က္ မိမိတုိ႔ေသေပ်ာ္ၿပီဟုေျပာဆိုခဲ့ၾကပါသည္။  တကၠသိုလ္ေဘာလံုးပြဲမ်ား က်င္းပေနစဥ္ အတြင္းမွာပင္ အက္ဖ္စီေဘာလံုးအသင္း မ်ားသည္ မႏၱေလး၌႐ိုက္ၾကကာ၊ မီးရ ထားမ်ားကို အုတ္နီခဲႏွင့္ ေပါက္ၾကျဖစ္ ခဲ့ပါသည္။ ထိုအခါ စာေရးသူကို အားကစားတာ၀န္ေပးထားသည့္တပ္မ ေတာ္အစိုးရမွ ပုဂ္ၢိဳလ္ႀကီးက တကၠသိုလ္  ပြဲမ်ားဆက္လက္က်င္းပရန္သင့္မသင့္ကို စာေရးသူအားေခၚယူေမးျမန္းပါသည္။ စာေရးသူက မိမိတကၠသိုလ္ေဘာလုံးအသင္း မ်ား ရန္ျဖစ္မည္မဟုတ္သည္ကို အာမခံ  သျဖင့္ဆက္လက္က်င္းပရန္ခြင့္ျပဳခဲ့ပါ သည္။
အထက္ျမန္မာျပည္တကၠသိုလ္လက္ ေရြးစင္ေဘာလံုးအသင္းႏွင့္ ေအာက္ျမန္မာ ျပည္တကၠသိုလ္လက္ေရြးစင္ေဘာလံုး အသင္းတုိ႔ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၊ သု၀ဏၰေဘာလံုး ကြင္းတြင္ ကစားၾကရာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ တာ၀န္က်ေနေသာ တပ္မေတာ္အႀကီး အကဲမ်ားႏွင့္ ၿမိဳ႕ေတာ္၀န္တုိ႔လာေရာက္  ၾကည့္႐ႈၾကပါသည္။
ထိုပုဂ္ၢိဳလ္ႀကီးမ်ားထဲမွ တစ္ဦးက ေထာင္ေပါင္းမ်ားစြာေသာ တကၠသိုလ္ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူပရိသတ္ကို ၾကည့္ၿပီး စိုးရိမ္လာသည္ဟုထင္ပါသည္။  စာေရးသူအား VIP အခန္းျပင္ပသို႔ေခၚ ေဆာင္သြားၿပီး ပြဲမဆူဖို႔အာမခံႏိုင္ျခင္းရွိ၊ မရွိေမးျမန္းပါသည္။ စာေရးသူက မိမိ ကေလးမ်ားႏွင့္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားကို ယံုၾကည္ၿပီးျဖစ္သျဖင့္ အာမခံခ်က္ေပး လုိက္ပါသည္။ ပြဲသည္မဆူ႐ုံမွ်မက ရန္ကုန္  ပရိသတ္ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ား သည္ အထက္ျမန္မာျပည္အသင္းကိုလည္း  မွ်တစြာအားေပးၾကသည္ကို လူႀကီးမ်ား အားလံုး ျမင္ေတြ႕သြားခဲ့ၾကပါသည္။ ပညာေရးၿခံေပါက္ပုဂ္ၢိဳလ္ႀကီးမ်ားအာမ  မခံ၀ံ့ေသာကိစၥကို ၀ိဇ္ၨာ၊ သိပၸံတကၠသိုလ္  တြင္ ပထမႏွစ္တစ္ႏွစ္ႏွင့္ ဒုတိယႏွစ္၏ ႏွစ္၀က္သာေနခဲ့ဖူးေသာ စာေရးသူက အာမခံေနျခင္းမွာ စဥ္းစားၾကည့္လွ်င္ ယုတ္ၱိေဗဒ (Logic) ဘာသာအရမည္သို႔  အေျဖထြက္လာမည္မသိပါ။ စိတ္ၱေဗဒ (Psyschology) ဘာသာရပ္ကေတာ့ ကြက္တိအေျဖကိုေပးႏိုင္ပါလိမ့္မည္။
စာေရးသူသည္ တကၠသိုလ္ေရကူး၊   ေျပးခုန္ပစ္၊ ေဘာ္လီေဘာ၊ ေလွေလွာ္၊ ပိုက္ေက်ာ္ျခင္း၊ ေဂါက္သီး၊ တင္းနစ္၊ ကာယဗလေမာင္၊ ကာယအလွမယ္စသည္ တို႔ကိုလည္း ျပန္လည္အေကာင္အထည္ ေဖာ္ခဲ့ပါသည္။ ျမားပစ္ကိုလည္း အားကစား၀န္ႀကီးဌာနႏွင့္ ၫွိႏႈိင္းေလ့က်င့္ ေပးခဲ့ရာတက္ၠသိုလ္ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူအခ်ဳိ႕ျပည္ပၿပိဳင္ပြဲမ်ားအထိ ပါရွိသြားၿပီး၊ ဆုတံဆိပ္မ်ားလည္းရရွိခဲ့ပါ သည္။ ေသနတ္ပစ္ကိုလည္းဆရာ၊ ဆရာမ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ားကို အားကစား၀န္ႀကီးဌာနသို႔ပင္အပ္ႏွံေလ့ က်င့္ေစခဲ့ရာ ဆရာ၊ ဆရာမအခ်ဳိ႕သည္ အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာဒုိင္လူႀကီးအဆင့္ လက္မွတ္ရသည္အထိ ေအာင္ျမင္ခဲ့ပါ သည္။
ဤသို႔ျဖင့္ ၀ိဇၹာ၊ သိပၸံတကၠသိုလ္မ်ား ၏ အားကစားေလာကႀကီးျပန္လည္ႏိုး ၾကားရွင္သန္လာခ်ိန္မွာပင္ အာဆီယံအဖြဲ႕ ၀င္ႏိုင္ငံမ်ား၏ တကၠသိုလ္ေပါင္းစုံ အားကစားၿပိဳင္ပြဲ (ASEAN University Games) သို႔ ျမန္မာႏိုင္ငံမွ စိတ္၀င္စား လွ်င္ ၂၀၁၀ ခုႏွစ္၊ ၁၅ ႀကိမ္ေျမာက္ၿပိဳင္ ပြဲသုိ႔၀င္ေရာက္ယွဥ္ၿပိဳင္ေစလိုေၾကာင္း  ဖိတ္စာကိုလက္ခံရရွိလိုက္ပါသည္။


ပစ္တုိင္းေထာင္
Hot News    

No comments:

Post a Comment